Zone du titre et de la mention de responsabilité
Titre propre
Task Force on Meeting FTE Targets - Framework to Meet Service Delivery Targets - 2003
Dénomination générale des documents
- Textual records
Titre parallèle
Compléments du titre
Mentions de responsabilité du titre
Notes du titre
Niveau de description
Dossier
Dépôt
Cote
Zone de l'édition
Mention d'édition
Mentions de responsabilité relatives à l'édition
Zone des précisions relatives à la catégorie de documents
Mention d'échelle (cartographique)
Mention de projection (cartographique)
Mention des coordonnées (cartographiques)
Mention d'échelle (architecturale)
Juridiction responsable et dénomination (philatélique)
Zone des dates de production
Date(s)
-
April 2002 - March 2003 (Création/Production)
Zone de description matérielle
Description matérielle
1 folder
Zone de la collection
Titre propre de la collection
Titres parallèles de la collection
Compléments du titre de la collection
Mention de responsabilité relative à la collection
Numérotation à l'intérieur de la collection
Note sur la collection
Zone de la description archivistique
Nom du producteur
Notice biographique
Albert L. Atkinson joined Douglas College in 1982 as Director, Student Services & Developmental Education. In 1989, he became the Dean of Educational and Student Services, a position he held until 1995, when he was appointed Vice-President, Educational Services. Atkinson was in this role until his retirement in 2004. Atkinson was a member of the Douglas College Foundation (1991) and the Education Council (1994-1995, 1997-1999).
During his 32 years of service at Douglas, Atkinson championed the needs of students with disabilities or who face barriers to education and employment. As such, a bursary was established in his name at the time of his retirement for students engaged in Vocational Education and Skills Training, or VEST, (formerly known as Adult Special Education) programs.
Nom du producteur
Historique de la conservation
Portée et contenu
File consists of records pertaining to service delivery targets, gathered in relation to the work of the Task Force on Meeting FTE Targets. The Task Force was formed to identify and implement measures to ensure the College met Ministry-demanded student Full-Time Equivalent (FTE) targets.
Zone des notes
État de conservation
Source immédiate d'acquisition
Classement
Langue des documents
- anglais